Skip to content Skip to footer

שאלות נפוצות

ריכזנו עבורכם שאלות שמעסיקות סטודנטים רבים לפני שהם מתחילים לקבל מאיתנו שירות.
מרגע שהתחלנו הם כבר יודעים שהם בידיים טובות 😇
כמובן שאנחנו זמינים לשאלות נוספות בכל נושא ואתם מוזמנים בחום ליצור קשר.

מי "עומד מאחורי" מרכז Toplaw?

החשש שבקבלת שירות מגוף שאינכם מכירים מובן, אז אנחנו פה לענות. המרכז נוסד על ידי עורך דין בעל ניסיון רב בתחום ההוראה והמחקר במשפטים. במשך השנים התאגדה במרכז "נבחרת כותבים" קטנה ומובחרת שמעניקה את שירותי הסיוע מכל הלב ובמירב האכפתיות. בבסיס העשייה של האנשים במרכז Toplaw עומד הרצון לסייע לסטודנטים לצלוח את התואר ביעילות ובמאמץ מינימאלי ככל האפשר.

איך אדע שאפשר לסמוך עליכם?

גם זו שאלה טובה 🧐. ראשית, חשוב לדעת שמרכז Toplaw הוא עסק מסודר וחוקי הפועל בהתאם לכל הוראות הדין. שנית, אין טוב כבעל ניסיון – מוזמנים להציץ במה שאומרים עלינו הסטודנטים שלנו. אם עדיין צריכים לוודא, בשמחה! בקשו מאיתנו פרטי קשר של לקוחות קיימים שלנו ודברו איתם ישירות!

האם השירות הוא דיסקרטי?

בהחלט! אנו מתחייבים לשמור על פרטיות הסטודנטים ולא להעביר את פרטיכם לאף גורם, וכן שלא לעשות כל שימוש בהם למטרות אחרות.

האם יש התחייבות לציון?

אם נותן שירות בתחום הסיוע במטלות מבטיח לכם ומתחייב לכם לציון – היזהרו ממנו!
הרי ברור שלא ניתן להתחייב לציון סופי אשר נקבע על ידי המרצה בהמשך הדרך.
עם זאת, נוכל לשקף שהציונים הטיפוסיים שמקבלים סטודנטים שלנו נעים בין 88-100 (להתרשמותכם במדור הציונים שלנו 🤓), ושבמקרים הנדירים מאוד בהם יש צורך (גם מרצים מתעוררים לפעמים על רגל שמאל 😉) אנו גם נגיש ערעור או עבודה מתוקנת בהתאם להערות המרצה ללא תשלום נוסף וללא שאלות. פשוט רוצים שתצליחו 🤷 שהרי הצלחת הסטודנט היא הצלחתינו, ממש כך!

האם מדובר בעבודות מקוריות?

כמובן, ב-100% וללא סייגים. כל העבודות שאנו מספקים מקוריות לחלוטין. ללא שימוש בטכנולוגיות שונות וללא שימוש בטקסטים קודמים. הכל נכתב מ"סקרצ'" ובעבודה ידנית של כותב מיומן באופן ייעודי עבורך. הכותבים שלנו מחויבים בהסכם התקשרות לכתיבת עבודות מקוריות בלבד, וכל עבודה ועבודה גם עוברת תהליך בקרת איכות קפדני המבטיח מקוריותה ואיכותה.

תוך כמה זמן עבודה מוכנה?

אנו פועלים בהתאם ללוחות הזמנים שקבע הסטודנט, בתיאום מולנו בהתחשב בגודל  ובמורכבות העבודה. ככלל, 2-3 שבועות הם פרק זמן סביר ומומלץ לכתיבה והגשה של עבודה סטנדרטית, אך בעת הצורך יש לנו את היכולת והניסיון לעמוד גם בקבועי זמנים קצרים בהרבה. אנו ממליצים בחום לא לחכות לרגע האחרון ולהימנע מלחץ מיותר.

כיצד ניתן לשלם? האם ניתן לשלם בתשלומים?

ניתן לשלם באמצעי התשלום הנוח לכם, כרטיס אשראי, העברה בנקאית, או אפליקציית "ביט". בתשלום באשראי ניתן לפרוס לתשלומים לנוחותכם.

לקבלת הצעת מחיר לסיוע בכתיבה אקדמית
אנחנו זמינים בכל עת

error: תוכן זה הינו מוגן
ליצירת קשר בוואטסאפ, לחצו כאן